Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Les platges i cales de les Balears continuen sent un dels grans atractius a l'hora de decidir venir de vacances aquí
Les platges i cales de les Balears continuen sent un dels grans atractius a l’hora de decidir venir de vacances aquí. En destaquen la qualitat de l’aigua, transparent i cristal·lina, les vistes, els serveis i el clima.
Els turistes de Menorca també valoren molt la naturalesa de l’illa, com per exemple les zones humides i la biodiversitat de la fauna, amb una gran varietat d’ocells.
També cerquen les illes com un lloc per descansar i relaxar-se. Son Bou, per exemple, el veuen com una destinació molt adequada per a les famílies amb fillets.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears