Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Molta gent damunt l'arena, però poca a dins l'aigua a Capellans
Les altes temperatures han omplert avui moltes platges de les Illes. Una de les més populars de Mallorca, la de la Caseta des Capellans, ha estat ben igual de si fos l’estiu de ple: molta de gent a damunt l’arena, però a dins l’aigua no n’hi ha haguda tanta, perquè encara que fa el sol calent, l’aigua de la mar encara és freda.
Aquest tros de platja és gros i ampla a bastament, i tot i que hi ha gent, es poden mantenir les distàncies de seguretat.
Els que estan animats són els restauradors de Capellans, que veuen com aquest cap de setmana a la fi els negocis han començat a marxar. Diuen també que als grups d’amics els costa asseure’s a taula separats de quatre en quatre.
Aquesta situació de la platja de la Caseta dels Capellans es repeteix avui arreu de les Balears. El bon temps i l’acabament de l’estat d’alarma han fet que molta de gent hagi anat a vorera de mar.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols