Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Toni Roldán i Maria del Mar González han estat els guanyadors de la prova reina de deu quilòmetres
El Castell de Bellver ha estat testimoni de la tradicional carrera Sant Silvestre de Palma. Una tretzena edició disputada avui dematí amb una meteorologia adversa. La pluja ha estat una de les grans protagonistes. Tot i el mal temps, una vegada més, s’ha mantingut un ambient festiu al llarg de tota la prova.
Més de mil corredors s’han donat cita a la cursa. El circuit s’ha desenvolupat de forma íntegra al Castell de Bellver i existia la possibilitat de completar dues distàncies: cinc i deu quilòmetres.
Els guanyadors de la cursa de cinc quilòmetres han estat Mario Cano (17 minuts i 44 segons) i Nazareta Fleitas (22 minuts i 1 segon). I a la prova reina, la de deu quilòmetres, Toni Roldán (33 minuts i 37 segons) i Maria del Mar González (4 minuts i 15 segons) han estat els primers a travessar la línia de meta.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes