Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'Associació de Subministradors d'Aigua Potable demanen mesures de prevenció
Els municipis de Bunyola i d’Esporles ja han alertat els residents de la possibilitat que aquest estiu hi hagi restriccions d’aigua, per l’alt consum dels darrers dies.
Precisament avui, la presidenta del Govern, Marga Prohens, ha rebut en audiència l’Associació de Subministradors d’Aigua Potable de les Balears. Asseguren que, de moment, el subministrament està garantit, però reconeixen que la temporada d’estiu és complicada. Alerten que el problema s’expandeix més enllà de la serra de Tramuntana i que s’han de prendre mesures per prevenir-ho.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061