Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Fins diumenge, es vacunarà sense demanar hora als centres de Son Dureta, Manacor i Inca
Tranquil·litat als 3 centres de vacunació de Mallorca en el primer matí que s’hi podia acudir sense cita prèvia. Fins a les 13.00 hores del migdia, al punt de vacunació de Son Dureta hi han acudit 71 persones sense haver demanar hora abans, mentre que a Manacor han estat 19 i a Inca, 17.
Les persones que s’apropaven a vacunar-se sense cita prèvia s’anaven intercalant amb aquelles que sí que tenien hora demanada, que avui eren 126 en el cas d’Inca i 107, a Manacor.
La vacunació sense cita prèvia a partir dels 12 anys pot fer-se fins a les 19.00 hores d’avui horabaixa i durant el cap de setmana, des de les 10.00 hores del matí fins a les 19.00 hores de l’horabaixa.
En aquests moments, ja hi ha un 76,9% de la població amb la primera dosi i un 67,4% que ja presenta la pauta completa.
Amplia la informació:
485 casos nous i un mort més
Tres dies de vacunació massiva sense cita de 10.00h a les 19.00h
Patrícia Gómez es mostra partidària de “legislar a favor de l’obligatorietat de la vacunació”
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061