CEIP Margalida Maria Socias? La comunitat educativa de sa Pobla debat sobre el nom de la nova escola
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
La diputada del grup mixt va acusar la formació morada de manipular les primàries
93
Podem valora emprendre accions legals contra la diputada menorquina Montse Seijas per haver assegurat que les primàries de la formació morada havien estat manipulades. Ha estat l’actual secretària general, Mae de la Concha, qui ha negat les acusacions i ha desacreditat a l’actual diputada del grup mixt.
De la Concha titlla de ‘deshonesta’ i ‘prepotent’ a Seijas per haver declarat que la cúpula de Podemos havia afavorit la candidata oficialista i impedir així la victòria de Laura Camargo. La secretària general de la formació morada nega les acusacions, que considera ‘molt greus’, i sosté que Seijas només es mou per interessos personals.
Sobre la possibilitat que alguns dels crítics de Podem presenten llistes pròpies a les properes eleccions municipals, tal com va avançar també Montse Seijas, la diputada al Congrés sosté que si no comparteixen les polítiques del partit han de presentar-se sota unes altres sigles.
Per últim, De la Concha també ha assegurat que entrar a formar part del Govern no és una qüestió que ara mateix estigui sobre la taula.
El propietari del solar imposà el nom per vendre'l a l'Ajuntament
Ha publicat un anunci a grups de compravenda de Facebook per desesperació pel funcionament del servei, però també per reivindicació
Es tracta d'un reflex de la influència púnica a l'illa que els investigadors demanen preservar i protegir de possibles despreniments
El cos surava en avançat estat de descomposició