Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, està ferit de gravetat
Els desacords amb Sumar començaren amb la composició de llistes, de les quals es va excloure Irene Montero
Ione Belarra i Irene Montero al Congrés dels Diputatas durant l'aprovació de la llei del sí és sí.
111La direcció de Podem ha decidit abandonar el Grup Parlamentari de Sumar en el Congrés, i els seus diputats es passen al Grup Mixt juntament amb el BNG, Coalició Canària i UPN, segons ha anunciat el coportaveu del partit, Javier Sánchez Serna.
Són cinc els diputats de Podem, triats en les llistes de Sumar, i entre ells hi ha la secretària general del partit i exministra, Ione Belarra; la responsable d’Organització, Lilith Verstrynge, i el mateix Javier Sánchez Serna.
Els desacords amb Sumar arrenquen amb la composició de llistes, de les quals es va excloure Irene Montero, i es van agreujar després de perdre la seva presència en el nou Govern de coalició, amb la sortida d’Irene Montero i Ione Belarra acusant Pedro Sánchez i Yolanda Díaz de desfer-se d’elles.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, està ferit de gravetat
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
La festa més popular guanya presència a les barriades de Palma i ja són més de cent les confraries que faran bauxa dia 19