X

Podríem estar un mes sense xarxes socials?

La campanya Off February proposa posar fre a la intrusió de les tecnològiques i a l'alienació personal que generen les xarxes

03/02/2026

Podríem estar un mes sense xarxes socials?

48

Podríem estar un mes sense xarxes socials? La majoria dels ciutadans enquestats diu que sí, però si especificam que el whatsapp també és una xarxa social, arriben els dubtes: “el necessit per comunicar-me”, contesten.

Sigui com sigui, el moviment Off proposa aparcar qualsevol xarxa social durant tot el mes de febrer. És la campanya Off February.  La iniciativa és aplaudida arreu del món i les adhesions són nombroses. Adolescència Lliure de Mòbils no dubta que la iniciativa és profitosa.

Off considera que no es tracta de combatre la tecnologia sinó l’alienació a la qual ens aboquen les xarxes. A més, alerten del control que tenen les grans tecnològiques damunt la vida dels ciutadans amb aquesta campanya.

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT