Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
L'Hestia Menorca, cap a la tercera victòria contra l'Ourense (diumenge, 12.00, IB3 TV). L'equip de Félix Alonso, sense Justin Turner ni Karamo Jawara
L’Hestia Menorca cercarà contra l’Ourense la tercera victòria del curs, protegits pels seus aficionats. Serà aquest diumenge, a les 12 hores, en directe per IB3 Televisió.
L’equip de Javi Zamora ha preparat el setè assalt de la seva primera temporada a LEB Or a partir de les dues premisses que han derivat en les dues victòries que acumula: la defensa i el factor Bintalfa. Així ho confirma el jugador Pol Molins.
El polivalent jugador català és un dels pocs integrants de la plantilla que acumula certa experiència a la categoria. Nou punts consecutius de l’exterior del Masnou van situar els menorquins a les portes del triomf a Sant Sebastià la darrera jornada. Una opció que va fer saltar enlaire la galàctica actuació d’Alex Barcello, autor de 36 punts.
Tanmateix, amb l’objectiu de la permanència a llarg termini, el vestidor fixa ara el focus en el proper rival. L’Ourense de Félix Alonso va guanyar els quatre primers compromisos, però arriba després de perdre els dos darrers partits. Un fet que coincideix amb les lesions de Justin Turner i Karamo Jawara. Una qüestió que Molins considera no s’ha de tenir en compte a l’hora de preparar el partit, per l’experiència i talent de la resta de jugadors gallecs.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo