Les obres del segon cinturó de Palma al Coll d’en Rabassa començaran a finals d’any
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Avui s'han registrat altres dos precipitats més a Mallorca: un a cas Català i l'altre a Sant Agustí. El primer està greu i el segon ha mort
Imatge d'arxiu. /EFE
473Entre ahir i avui, s’han registrat tres precipitats a Mallorca, dos en menys de 10 minuts de diferència. La Policia Local de Calvià ha confirmat que almenys dos dels casos “són un clar cas de balcòning”. El primer cas es tracta d’un home de 36 anys, de nacionalitat espanyola, que ha caigut des d’un primer pis a Peguera. Segons ha declarat, volia accedir al seu apartament, al segon pis, a través del balcó perquè s’havia deixat les claus dintre. Només s’ha fracturat el turmell.
El segon cas és el d’un home de 25 anys, de nacionalitat holandesa, que estava allotjat en un habitatge vacacional de cas Català, a Calvià. L’home caigut d’un segon pis i ha estat traslladat d’urgència, en estat greu, a son Espases amb un traumatisme cranioencefàlic.
L’altre, un home de 50 anys, ha mort a Sant Agustí després de precipitar-se d’un novè pis d’un conegut blocs de pisos de la zona.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És una de les vies més congestionades d'Espanya, amb un volum de 188.000 vehicles al dia
Cort ha informat que el parc de la Ribera i el de Can Terrers romanen tancats des de les 13.00 hores, mentre que el parc de Bellver tancarà a partir de les 21.00 hores
A la resta de l'illa és groc, manco al nord que no hi ha cap avís