El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Els darrers anys, han augmentat les agressions, sobretot a l'estiu i a causa del turisme d'excessos
Des d’avui mateix, quan el personal sanitari hagi d’actuar en un servei potencialment perillós, amb només una telefonada, podrà requerir la presència dels agents de la Policia Nacional. Els tècnics sanitaris es consideren desprotegits en intervencions a locals o zones d’oci en què hi ha un possible consum d’alcohol i drogues, per exemple, a discoteques o àrees de lleure nocturn. També a intervencions a domicilis en què s’ha avisat d’agressions o violència dins la llar o de persones amb problemes psiquiàtrics.
S’espera que la presència policial serveixi d’inhibidor de la violència cap al personal sanitari. Un personal que ha denunciat l’augment de les agressions físiques i verbals els darrers anys. Sobretot a l’estiu i molt relacionat amb un tipus de turisme d’excessos. També i a partir d’avui, la Policia Nacional podrà dur les urgències més lleus als centres de salut en lloc de cap a Son Espases.
També els trasllats de presos cap a l’hospital es podran fer en ambulància sempre que el metge de la presó ho consideri adequat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles