Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comitiva de festes i els voluntaris han anat aquest dimecres a triar, tallar i pelar l'arbre a la finca de Ternelles
Un bon camí han hagut de fer per dins la finca de Ternelles els voluntaris que han anat a talar el pi. Una estona amb cotxe i una altra a peu. Tot això per trobar l’arbre adequat. Però paga la pena per començar la festa.
Entre els voluntaris, alguns dels joves que anys enrere l’han coronat i que no tenen clar si ho tornarien a provar.
I com sempre, a cops de destral i fent relleus ha tombat ben aviat.
Més feina ha duit treure’l de dins el pinar. Amb un tractor l’han estirat i duit per rossegueres, camins i fins i tot travessant un torrent fins a l’esplanada on l’han d’anar a cercar.
Primer l’han mesurat i després pelat perquè sigui més complicat pujar-lo. N’hi havia que trobaven que enguany era massa prim.
Els pollencins ja tenen el pi de Pollença i divendres aniran a cercar el del Moll a la finca de Formentor.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears