Logo IB3N
X

Pollença ja té preparat el pi de Sant Antoni

La comitiva de festes i els voluntaris han anat aquest dimecres a triar, tallar i pelar l'arbre a la finca de Ternelles

07/01/2026

Pollença ja té preparat el pi de Sant Antoni

536

Un bon camí han hagut de fer per dins la finca de Ternelles els voluntaris que han anat a talar el pi. Una estona amb cotxe i una altra a peu. Tot això per trobar l’arbre adequat. Però paga la pena per començar la festa.

Entre els voluntaris, alguns dels joves que anys enrere l’han coronat i que no tenen clar si ho tornarien a provar.

I com sempre, a cops de destral i fent relleus ha tombat ben aviat.

Més feina ha duit treure’l de dins el pinar. Amb un tractor l’han estirat i duit per rossegueres, camins i fins i tot travessant un torrent fins a l’esplanada on l’han d’anar a cercar.
Primer l’han mesurat i després pelat perquè sigui més complicat pujar-lo. N’hi havia que trobaven que enguany era massa prim.

Els pollencins ja tenen el pi de Pollença i divendres aniran a cercar el del Moll a la finca de Formentor.

Disculpau, els comentaris es troben tancats

EL MÉS LLEGIT

Ara va de bo, Ciutadella

Aquest dimarts migdia, com és tradició, el fabioler Sebastià Salort ha demanat permís al caixer senyor, Ignasi Saura, per iniciar el replec i donar el sus al bienni 2026-2027

Ara va de bo, Ciutadella