Una església de Palma transforma el seu santuari en un espectacle audiovisual inèdit
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Així ho ha declarat el govern espanyol després del temporal del passat 18 i 19 d'octubre
El govern espanyol ha declarat els municipis de Pollença, sa Pobla, Alcúdia i Manacor com a “zones afectades greument per una emergència de protecció civil”, per les inundacions que patiren el 18 i 19 d’octubre. Tot i que encara no s’han acabat de quantificar els danys patits, es reconeix que són d’una magnitud suficient com per activar ajudes.
Serviran per pal·liar els danys en habitatges, establiments industrials, turístics, agraris i pesquers. També hi haurà ajuts per a les corporacions locals i es compensarà aquelles persones físiques o jurídiques que contribuïren als treballs d’emergència després de les pluges.
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Alguns dels animals que hi havia han mort
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre