Pep Gonella, un ca de bestiar de primera
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
Hi prendran part una vintena de grups que actuaran al parc de Ca n'Hereveta
Porreres acull a partir d’aquest dijous la setena edició del MoboFest, un festival de música alternativa que ja ha passat per Sant Joan i Lloret. L’organitzen un grup de joves que viuen al Pla de Mallorca; per l’estrena d’avui, ja no en queden entrades.
Mar Grimalt i Julieta seran les protagonistes de l’inici de la setena edició del Mobofest, en un concert que tendrà lloc al santuari de Monti-sion de Porreres. El gruix del Festival, però, es farà demà, divendres, i dissabte al parc de Ca n’Hereveta, on avui matí n’ultimaven els preparatius. La bien querida, Cala Vento i Júlia Colom són algunes de les propostes musicals per divendres.
El cartell del Mobofest l’integren una vintena de grups. Ánimos Parrec, el Pets i Joan Miquel Oliver actuaran dissabte, un dia en què el festival es clourà amb l’actuació dels anglesos Temples.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Acaba de guanyar el tercer campionat del món de morfologia canina a Bolonya
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals
Es bastirà una nova fàbrica de productes lactis