Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

80 paradetes han exposat productes típics de la tardor, com les castanyes i els bunyols
La Part Forana de Mallorca recupera una altra fira de tardor: la de Porreres. La covid ha esponjat més les paradetes, i ha obligat els firaires a fer un recorregut més llarg per tot el poble.
Paradetes més separades i un recorregut circular per evitar aglomeracions a la fira de tardor de Porreres. Els més grans troben a faltar la gentada d’abans de la pandèmia.
Les xifres: 80 paradetes enguany, 60 menys que el 2019. I molts de productes de menjar que ens recorden que som a la tardor, com les castanyes o els bunyols. També les olives trencades mallorquines, que segons un venedor, “només menja la gent gran”.
El jovent és més de gastar en samarretes. Una marca fa marxandatge de les muntanyes, i no dels alps precisament.
La fira de la tardor ha estat sobretot un moment per al retrobament entre persones, algunes per cert, ja s’han oblidat de la mascareta.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
30 anys cotitzats, 9 dins el sector, són els requisits
Els agents de la Policia Nacional de Maó han escorcollat un domicili al carrer de Vasallo