50 anys de la balena de la Colònia de Sant Pere
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
S'han pogut veure cares conegudes, com el Nobel de literatura Mario Vargas Llosa, banderes espanyoles i europees i pancartes contra Pedro Sánchez
PP i Ciutadans xifren en 200.000 els assistents que han acudit a la concentració amb el lema “Per una Espanya unida, eleccions ja”. Una xifra que la delegació de Govern rebaixa a 45.000 persones. S’han pogut veure cares conegudes, com el Nobel de literatura Mario Vargas Llosa, banderes espanyoles i europees i pancartes contra Pedro Sánchez. De fet, els organitzadors de concentració han fet una crida a la convocatòria electoral. El partit VOX també s’ha sumat a la iniciativa i el seu líder ha reclamat la detenció del president de la Generalitat, Quim Torra.
Els periodistes Carlos Cuesta, Maria Claver i Albert Castillón han estat els encarregats de llegir el manifest de la concentració, que s’ha desenvolupat en un ambient festiu, tal com ha demostrat el president del PP balear, Biel Company, ballant un pasdoble amb la presidenta del PP de Navarra. Company i el portaveu de Ciutadans Balears, Xavier Pericay, també han reclamat que Pedro Sanchez convoqui eleccions.
L’acte ha acabat amb una foto de família de tots els partits que han assistit a la concentració, entre els quals Foro Astúrias, UPYD, UPN o Partido Aragonista. Després ha sonat l’himne nacional.
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
El president del Consell, Dolfo Vilafranca, sosté que la mesura es vol aplicar de manera gradual i sense generar conflictes amb les empreses de lloguer de vehicles ni les navilieres
En un moment de la discussió, un dels implicats ha tret un ganivet