Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Afirmen que votaran a favor de convalidar el decret de projectes estratègics del Govern si el PP accepta admetre a tràmit la seva proposició de llei
La portaveu de Vox en el Parlament balear, Manuela Cañadas, ha afirmat aquest dilluns que donaran suport a la convalidació del decret llei de mesures urgents per a projectes estratègics si el PP accepta admetre a tràmit la seva proposta que el castellà sigui llengua vehicular en l’ensenyament.
Els del PP asseguren que estan disposats a complir els acords establerts amb els d’Abascal, però reclamen una nova fórmula. Segons el portaveu dels populars, Sebastià Sagreras, el PP “no admetrà a tràmit la proposició de Vox registrada fa 15 dies”, però, com “hi ha diverses fórmules” per a “complir el programa electoral i complir els acords amb Vox”, el PP negociarà “fins a l’últim moment” i “si troben una fórmula”, el PP li donaria suport “en el moment que fos”.
Sigui com sigui, de moment, el Govern no té garantit els vots necessaris per convalidar el decret de projectes estratègics. Tampoc hi ha acord dels grups per condemnar el genocidi a Gaza. De moment, hi ha dos minuts de silenci presentats, un del PP i un altre del PSIB, amb matisos sobre el conflicte.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen