Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Afirmen que votaran a favor de convalidar el decret de projectes estratègics del Govern si el PP accepta admetre a tràmit la seva proposició de llei
La portaveu de Vox en el Parlament balear, Manuela Cañadas, ha afirmat aquest dilluns que donaran suport a la convalidació del decret llei de mesures urgents per a projectes estratègics si el PP accepta admetre a tràmit la seva proposta que el castellà sigui llengua vehicular en l’ensenyament.
Els del PP asseguren que estan disposats a complir els acords establerts amb els d’Abascal, però reclamen una nova fórmula. Segons el portaveu dels populars, Sebastià Sagreras, el PP “no admetrà a tràmit la proposició de Vox registrada fa 15 dies”, però, com “hi ha diverses fórmules” per a “complir el programa electoral i complir els acords amb Vox”, el PP negociarà “fins a l’últim moment” i “si troben una fórmula”, el PP li donaria suport “en el moment que fos”.
Sigui com sigui, de moment, el Govern no té garantit els vots necessaris per convalidar el decret de projectes estratègics. Tampoc hi ha acord dels grups per condemnar el genocidi a Gaza. De moment, hi ha dos minuts de silenci presentats, un del PP i un altre del PSIB, amb matisos sobre el conflicte.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Una dona de 71 anys ha mort ennuegada amb el menjar
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Ha estat a l'estanc Can Ximet que ha venut un dècim del 06703