Enric Mas fa història i guanya la Vuelta
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
Soraya Sáenz de Santamaría li recrimina que no atengui, ha dit, la crida del rei a la convivència
El govern espanyol, a través de la vicepresidenta, Soraya Sáenz de Santamaría, ha criticat durament el missatge de Carles Puigdemont. L’acusa d’allunyar-se de la moderació i de la legalitat, i li recrimina que no atengui, ha dit, la crida del rei a la convivència.
Pel PSOE, Puigdemont és el responsable de la fractura que hi ha a la societat catalana. Demana que desconvoqui el ple de dilluns perquè, segons els socialistes, és il·legal.
Per la seva banda, Ciutadans demana als catalans que pensin en les pròximes eleccions a Catalunya. Rivera diu que els ciutadans no s’han de rendir davant la situació que es viu a Catalunya.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar
El sector de l’hostaleria comença a emprar-la, sense cap efecte en els llocs de treball