Un home rep dues punyalades a prop de Son Moix
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Soraya Sáenz de Santamaría li recrimina que no atengui, ha dit, la crida del rei a la convivència
El govern espanyol, a través de la vicepresidenta, Soraya Sáenz de Santamaría, ha criticat durament el missatge de Carles Puigdemont. L’acusa d’allunyar-se de la moderació i de la legalitat, i li recrimina que no atengui, ha dit, la crida del rei a la convivència.
Pel PSOE, Puigdemont és el responsable de la fractura que hi ha a la societat catalana. Demana que desconvoqui el ple de dilluns perquè, segons els socialistes, és il·legal.
Per la seva banda, Ciutadans demana als catalans que pensin en les pròximes eleccions a Catalunya. Rivera diu que els ciutadans no s’han de rendir davant la situació que es viu a Catalunya.
S'ha obert una investigació i se'n cerca el responsable
Dos cavalls de pura raça menorquina participen en un esdeveniment a la Setmana de la Moda d'Alta Costura
L'incident ha obligat a tallar, parcialment, la carretera de Valldemossa, però ja s'ha restablit la circulació
Les cirurgies bariàtriques es van començar a fer a Menorca el 2019 i ja s'han operat entre 60 i 65 persones