Segon precinte a una obra il·legal de ses Casetes des Capellans
El propietari haurà de pagar una sanció mentre no repari els terrenys
Soraya Sáenz de Santamaría li recrimina que no atengui, ha dit, la crida del rei a la convivència
El govern espanyol, a través de la vicepresidenta, Soraya Sáenz de Santamaría, ha criticat durament el missatge de Carles Puigdemont. L’acusa d’allunyar-se de la moderació i de la legalitat, i li recrimina que no atengui, ha dit, la crida del rei a la convivència.
Pel PSOE, Puigdemont és el responsable de la fractura que hi ha a la societat catalana. Demana que desconvoqui el ple de dilluns perquè, segons els socialistes, és il·legal.
Per la seva banda, Ciutadans demana als catalans que pensin en les pròximes eleccions a Catalunya. Rivera diu que els ciutadans no s’han de rendir davant la situació que es viu a Catalunya.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El propietari haurà de pagar una sanció mentre no repari els terrenys
Entre els migrants hi ha almenys nou dones i dos infants petits; una dona ha estat atesa pel 061 per molèsties a les cames
La mare, de 86 anys, ha desnonat la seva filla junt amb els seus quatre fills i una neta de 12 anys