Jaume Anglada, ferit greu per un accident de trànsit a Palma
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI

La presidenta del Govern assegura que l'Executiu ha triplicat la inversió en infraestructures educatives
La portaveu del PP, Margalida Prohens, ha retret a la presidenta del Govern, Francina Armengol, l’augment d’un 35% del nombre de barracons a les escoles respecte la legislatura anterior. Prohens ha afegit que l’Executiu disposa de 1.350 milions d’euros més. Armengol li ha respost que el Govern ha triplicat la inversió en infraestructures educatives en comparació amb l’executiu anterior i ha assegurat que l’objectiu és reduir els 120 barracons actuals a 33 al finalitzar la legislatura.
Armengol ha aprofitat la pregunta per advertir el líder dels populars, Biel Company, en referència a les declaracions que va fer el passat dissabte, que “defensar la terra, l’educació i la sanitat és cosa de tots, sigui quina sigui la procedència”, i que espera que ell també s’hi sumi algun dia.
El decret del català a la sanitat pública també ha estat protagonista a la sessió de control al Parlament. El diputat del PP Vicent Serra ha dit que el decret respon a decisions polítiques i que no és la forma d’incentivar l’aprenentatge de la llengua per part dels professionals. La consellera de Salut, Patrícia Gómez, ha acusat el grup popular de crear alarmisme.
El cantant ha hagut de ser traslladat a Son Espases en estat greu on roman ingressat a l'UCI
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
L'Ajuntament no obliga els caixers a contractar assegurances individuals com a condició per inscriure's a la colcada