Mor un nin a Montuïri en ser atropellat a una casa de camp
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Augmentar el contacte amb la natura o paticipar de la solució són maneres d'afrontar-la
La preocupació pel canvi climàtic afecta més la gent connectada amb l’entorn, com els pagesos, i també els joves.
Segons un estudi, a un 84% dels joves de fins a 25 anys els preocupa el canvi climàtic, un 59% té una preocupació intensa, al 45%, els afecta en el dia a dia i un 40% es plantegen no tenir fills per aquesta causa.
Però els experts alerten que la tristor, l’angoixa, o la por per un cataclisme climàtic no es pot cronificar. El psicòleg clínic Guillem Mudoy assegura que, si bé l’ecoansietat no és un trastorn mental, quan s’estén més enllà dels sis mesos convé actuar perquè pot desencadenar patologies, com per exemple, “depressió, angoixa generalitzada, fòbies o atacs de pànic”.
Per afrontar l’ecoansietat, Mudoy recomana augmentar el contacte amb la natura o participar en la solució, per exemple, en col·laboracions amb entiats ambientalistes.
L’Acadèmia del Clima de Mallorca ha programat una conferència sobre ecoansietat, amb Guillem Mudoy, dijous horabaixa, a Palma.
Les primeres investigacions apunten a un accident domèstic
Els sanitaris no han pogut salvar-li la vida
L'Ajuntament d'Alaior és l'únic de l'illa que encara no té aprovat el catàleg de camins
La mare de la víctima, la principal acusada, no s'ha presentat a la lectura del veredicte