Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Asaja aposta per les agroestances
Asaja presenta un centenar d’al·legacions a la Llei agrària que el Parlament aprovarà previsiblement a finals de mes. La patronal aposta per les agroestances com a model de bed and breakfast, en què s’asseguri una habitació i un esmorzar i que tengui com a base l’activitat agrària i no turística.
En són partidaris d’establir un màxim de places per a turistes però que tenguin el volum necessari per ser rendibles. Estimen que la xifra no pot estar per sobre de les dotze. Es a dir, sis habitacions que garanteixin la viabilitat de l’activitat.
En l’escrit remès al Parlament asseguren que el model que proposa el Govern no té ni cap sentit ni recorregut. Asaja també es mostra indignada amb la Federació Hotelera per les modificacions normatives que proposen.
El gerent Joan Simonet té molt clar perquè defensen que s’apliqui la zonificació per al desenvolupament d’aquesta activitat. Uns arguments que comparteix l’altra agrupació agrària, Unió de Pagesos que també ha presentat un total de 31 al·legacions.
Per part seva, els hotelers consideren que les agroestances són il·legals. La federació diu que qualsevol modalitat de lloguer turístic ha d’ajustar-se als requeriments legals i ambientals d’aplicació.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella