La víctima, de 24 anys, va patir una ferida greu al pit i ja ha rebut l'alta hospitalària
El detingut passant a disposició judicial aquest dimecres. Foto IB3
226Presó preventiva per al presumpte autor de l’apunyalament de diumenge passat a Ciutadella. El jutge ha decretat el seu ingrés a presó aquest dimecres, després que l’acusat hagi passat a disposició judicial.
Se l’acusa d’un delicte de temptativa d’homicidi. L’home, de 34 anys, va ser detingut as Mercadal diumenge capvespre per la Policia Nacional, poques hores després de la baralla entre els dos implicats, que va tenir lloc prop d’un bar del municipi.
La víctima, de 24 anys, va ingressar d’urgència a l’Hospital Mateu Orfila amb una ferida greu al pit, però ja ha rebut l’alta mèdica.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora