La víctima, que ja ha demanat una ordre d'allunyament per a la seva parella, continua estable, dins de la gravetat, ingressada en planta a Son Espases
El presumpte autor d’agredir la seva dona amb un martell a Palma dimarts passat ha declarat davant del jutge, després de passar a disposició judicial, aquest dijous horabaixa. El jutge de guàrdia dels jutjats de via Alemanya ha decretat l’ingrés a presó provisional sense fiança per al detingut. La víctima, que ja ha demanat una ordre d’allunyament per a la seva parella, continua estable, dins de la gravetat, ingressada en planta a l’hospital de Son Espases.
Tot i que no existien denúncies prèvies per maltractaments, ni es tenia constància d’episodis de violència de gènere, amb tot, la Policia ha assenyalat que la dona volia trencar la relació, circumstància que no era acceptada per l’home, i, suposadament, va aflorar gelosia. La parella s’havia separat, però encara convivien al mateix pis.
Ajuda a les víctimes de violència de gènere
El 016 és el telèfon específic d’atenció a les dones víctimes de violència masclista. També l’IBDona té un telèfon d’atenció 24 hores; és el 971.17.89.89. L’IBDona ha activat tots els protocols per atendre la víctima de la darrera agressió masclista greu a les Balears.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç