La víctima, que ja ha demanat una ordre d'allunyament per a la seva parella, continua estable, dins de la gravetat, ingressada en planta a Son Espases
El presumpte autor d’agredir la seva dona amb un martell a Palma dimarts passat ha declarat davant del jutge, després de passar a disposició judicial, aquest dijous horabaixa. El jutge de guàrdia dels jutjats de via Alemanya ha decretat l’ingrés a presó provisional sense fiança per al detingut. La víctima, que ja ha demanat una ordre d’allunyament per a la seva parella, continua estable, dins de la gravetat, ingressada en planta a l’hospital de Son Espases.
Tot i que no existien denúncies prèvies per maltractaments, ni es tenia constància d’episodis de violència de gènere, amb tot, la Policia ha assenyalat que la dona volia trencar la relació, circumstància que no era acceptada per l’home, i, suposadament, va aflorar gelosia. La parella s’havia separat, però encara convivien al mateix pis.
Ajuda a les víctimes de violència de gènere
El 016 és el telèfon específic d’atenció a les dones víctimes de violència masclista. També l’IBDona té un telèfon d’atenció 24 hores; és el 971.17.89.89. L’IBDona ha activat tots els protocols per atendre la víctima de la darrera agressió masclista greu a les Balears.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles