Una jove de 25 anys, ingressada a l’UCI després de precipitar-se des d’un penya-segat a Formentera
La pacient roman estable a l'UCI
La jove havia consumit MDMA
El jutge ha enviat a la presó de forma provisional al presumpte venedor de la droga que va consumir la jove que va morir a l’hospital Can Misses. Es tracta d’un italià de 30 anys que detingut per la Guàrdia Civil i que ara haurà d’esperar la celebració del judici.
La víctima també tenia 30 anys i nacionalitat sud-africana. El passat divendres va comprar amb un amic les entrades d’una discoteca i dues dosis de MDMA a la mateixa persona en el port d’Eivissa.
La jove va començar a sentir-se malament a la discoteca i la van traslladar a l’hospital Can Misses, on va ser ingressada a la Unitat de Cures Intensives.
Després de dos dies en coma, va morir. Els investigadors esperen els resultats de l’autòpsia per comprovar si havia pres alguna substància més o si patia algun problema de salut.
De moment, no creuen que la droga estigués adulterada, ja que el seu amic assegura que va prendre més quantitat i no li ha passat res. Una empresa d’emergències mèdiques d’Eivissa assegura que a les anàlisis dels darrers anys no han trobat drogues adulterades.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La pacient roman estable a l'UCI
El SAMU 061 ha rebut l'avís a les 7.56 hores i els sanitaris no han pogut reanimar la víctima, que presentava lesions incompatibles amb la vida
Fins allà es va desplaçar un agent de medi ambient per advertir-los