Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
La dona continua a l'hospital, recuperant-se de les ferides d'arma blanca
139
Presó provisional comunicada sense fiança per a l’home acusat d’intentar matar la seva parella a Palma. La dona continua recuperant-se de les ferides d’arma blanca que li va fer el seu agressor. Aquest cas va tenir lloc dissabte passat.
La víctima va explicar als agents de la Policia Nacional que l’agressor li impedia sortir de casa i que en un moment determinat va agafar un ganivet de cuina i va començar a agredir-la, clavant-li ganivetades als braços, l’esquena i les mans.
Després d’un forcejament, la dona va aconseguir escapar i va avisar un familiar, que la va dur a l’hospital. Els agents es varen desplaçar llavors al domicili on hi havia l’home, d’uns 58 anys, el qual es trobava en estat de xoc, va reconèixer els fets i va explicar on era l’arma. La Policia el va detenir i, després de passar a disposició judicial, se li ha decretat l’ingrés a la presó acusat de temptativa d’homicidi en l’àmbit de la violència de gènere.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat