X

Presó sense fiança per a l’agressor masclista de Sant Antoni

Està acusat dels delictes de temptativa d'homicidi, dos delictes de lesions, tres delictes d'amenaces i el trencament de l'ordre d'allunyament

17/02/2026

Presó sense fiança per a l’agressor masclista de Sant Antoni

67

El jutjat de Violència sobre la Dona del Tribunal número 2 d’Instància d’Eivissa ha acordat la presó provisional comunicada i sense fiança per a l’autor de l’agressió a la seva exparella a Sant Antoni diumenge passat. Està acusat dels delictes de temptativa d’homicidi, dos delictes de lesions, tres delictes d’amenaces i el trencament de l’ordre d’allunyament.

Segons l’advocada de la família, l’home hauria utilitzat un ganivet i un tornavís per cometre l’agressió a la seva exparella i també contra la germana i la mare d’ella. L’advocada també ha remarcat que no va funcionar la polsera antimaltractament. La germana sosté que va ser ella qui va avisar a la Guàrdia Civil quan l’home ja havia irromput a l’immoble familiar. La víctima, a hores d’ara, continua ingressada a l’UCI de la Policlínica del Roser estable dins de la gravetat.

Germana i mare també agredides

La dona, una jove espanyola de 31 anys, va ser atacada presumptament per la seva exparella amb una arma blanca al seu domicili, un habitatge situat al barri de Can Tomàs. Els fets ocorregueren diumenge passat. La mare, de 57 anys, i la germana de 27, resultaren ferides, però en aquest cas lleus i, poc després de ser ateses a Can Misses, varen rebre l’alta.

El 016 és el telèfon d’atenció a les víctimes de violència de gènere. És gratuït i no deixa rastre si s’esborra del registre de telefonades.

Notícies relacionades >

Comentaris:

(*) Camps obligatoris

EL MÉS LLEGIT