Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
L'oposició acusa el Govern de mercadejar amb la llengua i l'executiu Prohens diu tenir clares les línies vermelles
Tot i que les negociacions pels pressupostos són discretes, se n’ha parlat molt avui a la sessió plenària. L’esquerra insisteix que el govern no cedeixi en drets lingüístics mentre Vox marca perfil i deixa clar que la llengua és un dels cavalls de batalla.
Aquesta setmana la saturació i el turisme han tornat a ser presents. L’oposició retreu a l’executiu que la situació és insostenible i el govern de Prohens els responsabilitza d’haver arribat fins aquí. Tot plegat enmig d’un ball de xifres turístiques en què no han faltat l’intercanvi de retrets.
Per primera vegada Vox ha oferit negociar un pla d’infraestructures. La presidenta Marga Prohens ha quantificat en tres mil milions d’euros la inversió prevista per als pròxims anys.
Els Grups Parlamentaris de l’esquerra apunten al fracàs del programa de Lloguer Segur del Govern. El conseller José Luis Mateo diu que en una setmana s’han incorporat 6 nous habitatges i ja són 26.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions