Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Per franges horàries, el preu màxim s'assolirà entre les 22.00 i les 23.00 hores (114,07€ el MWh), mentre que el mínim (97,95€ el MWh) serà entre les 17.00 i les 18.00 hores
207
El darrer rècord històric del preu mitjà de l’electricitat, situat en els 106,57€ el MWh des del passat 21 de juliol, augmenta avui fins als 106,74€ el MHw, d’acord amb les dades de l’Operador del Mercat Ibèrtic de l’Electricitat (OMIE). El nou preu fixat triplica l’estipulat per al segon dilluns de l’agost del 2020, que fou de 38,09€ MWh. Per franges horàries, el preu màxim s’assolirà entre les 22.00 i les 23.00 hores, que arribarà fins als 114,07€ el MWh, mentre que el mínim, 97,95€ el MWh, està previst entre les 17.00 i les 18.00 hores.
Així mateix, la segona setmana d’aquest agost comença amb un nou màxim històric en el preu mitjà de l’electricitat, després que els primers dies del mes s’hagi mantingut entorn dels 100€ el MWh i, fins i tot, els caps de setmana i el 6 d’agost, divendres, hagi baixat d’aquest llindar. Aquest increment en el preu de l’electricitat, encara que suposa gairebé el 25% en la factura de la llum dels consumidors acollits a la tarifa regulada o Preu Voluntari al Petit Consumidor (PVPC), esdevé després d’haver-se registrat el mes de juliol més car de la història en aquest sentit, amb una mitjana per dia de 92,40€ el MWh.
Cal destacar que, malgrat les mesures aprovades pel Govern per de frenar l’escalada del preu de la llum amb la rebaixa de l’IVA del 21% al 10% en la factura elèctrica, a més de la suspensió temporal de l’impost a la generació elèctrica (7%) en el tercer trimestre, el preu de l’electricitat en el mercat majorista no atura d’augmentar, consolidant-se en uns nivells insòlitament alts, sobretot en aquests mesos de tanta calor i davant l’onada de calor que s’aveïna.Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis