Quines espècies convé plantar o com s'han de mantenir els marges, alguns dels dubtes dels vesins de Sant Mateu d'Albarca
L’Ajuntament de Sant Antoni de Portmany ha oferit una xerrada informativa sobre prevenció i autoprotecció en cas d’incendi forestal. Uns 25 vesins de Sant Mateu d’Albarca, un nucli eminentment rural, amb molts habitatges disseminats i, per tant, amb un alt perill de foc, han conegut què poden fer per reduir riscos si les flames amenacen ca seva.
Quines espècies convé plantar per evitar la propagació de les flames o com s’han de mantenir els marges dels camins, són algunes de les preguntes que s’han plantejat a la xerrada.
Agricultura hi ha trobat greus problemes d'higiene i cadàvers de gallines i rates
També ha explicat que des de la Conselleria que dirigeix ja tramita diversos expedients per incompliments greus