Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
En aquests espais s'han de mantenir les limitacions de l'alerta sanitària
Tornen les torrades i el moviment a les àrees recreatives de les Illes. El Govern ha reobert aquest cap de setmana les 47 que gestiona l’IBANAT, i que estan repartides per tot l’arxipèlag. Medi Ambient recorda que també en aquests espais s’han de seguir les mateixes limitacions de reunions de persones de cada nivell d’alerta sanitària.
El mal temps i les pluges han fet que la majoria de gent hagi preferit fer una volta pels voltants d’aquestes zones, més que utilitzar les taules per menjar alguna cosa. A Lluc, a l’àrea recreativa de Menut, hi havia avui dematí una afluència important de persones.
Agents de l’IBANAT vigilen que es compleixen les mesures establertes: 6 persones per taula, netejar-les en haver acabat, cans lligats amb corda i prohibida la música.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors