Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Autoritat Portuària prohibeix als busos d'excursionistes ordinaris fer aturada a l'escullera del passeig Marítim
Les trobades a diferents nivells es produeixen. Avui l’Ajuntament de Palma es reuneix amb Autoritat Portuària. Una alternativa per descarregar els excursionistes seria l’aturada de l’EMT de davant la Catedral: “l’haurien d’ampliar, però”, ha dit Petra Mut, gerent de la Federació Balear de Transports, perquè és petita per a tants d’autocars que volen descarregar ben davant la Seu.
El Consell de Mallorca diu que també estudia solucions. Solucions a les restriccions rigoroses d’Autoritat Portuària que en certs dies de 3 creuers o més no permet als autocars ordinaris fer aturada a l’escollera. Així i tot, s’han vist obligats a incomplir l’ordre: “No han tengut més remei, les excursions estan contractades fa estona”, continua dient Petra Mut.
130.000 turistes a l’any descarreguen en aquest punt del passeig Marítim. Algunes patronals voldrien deslocalitzar els turistes i que vagin també a altres punts de Palma. Però els viatgers estan enllepolits amb la vista d’una de les catedrals més belles del Mediterrani.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia