Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Una campanya que va més enllà de les eleccions de la capital espanyola
Primer dia de campanya a Madrid. Una campanya que va més enllà de les eleccions de la capital espanyola. Els líders nacionals també s’hi juguen molt.
Les paraules i els lemes juguen un rol esencial en unes eleccions que tendran els seus actes més limitats a causa del coronavirus. Isabel Díaz Ayuso, Ángel Gabilondo y Edmundo Bal s’han enfrontat per mor de la paraula ‘libertad’, un dels lemes de la campanya.
“Per aconseguir el que de veritat importa” ha estat el lema triat per Más Madrid per assolir el canvi a la capital. D’altres han apostat per entrades èpiques, i el discurs de sempre: VOX ha entrat amb l’himne d’Espanya i reclamant el seu lloc.
La cursa fins al proper 4 de maig, data de les eleccions a l’Assemblea de Madrid, promet ser intensa.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució