El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Aprovat, amb els vots en contra del Partit Popular, el pla de transport regular de l'illa
Primer ple del Consell amb el conseller Miquel Vericad sense les funcions de Medi Ambient.
Un ple en el qual totes les forces polítiques han demanat al Govern que es faci càrrec de la gestió del centre infantil de Can Nebot perquè pugui obrir el curs que ve.
També s’ha aprovat, amb els vots en contra del Partit Popular, el pla de transport regular de l’illa. L’equip de govern ha defensat la necessitat d’aquest pla, que es farà en coordinació amb la conselleria d’Educació per millorar el transport escolar. El PP creu que no és viable econòmicament. Diu que les institucions hauran de pagar un peatge a l’ombra i que el sobrecost també es podria repercutir en les tarifes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades