Accident mortal d’un motorista a Sóller
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
Aprovat, amb els vots en contra del Partit Popular, el pla de transport regular de l'illa
Primer ple del Consell amb el conseller Miquel Vericad sense les funcions de Medi Ambient.
Un ple en el qual totes les forces polítiques han demanat al Govern que es faci càrrec de la gestió del centre infantil de Can Nebot perquè pugui obrir el curs que ve.
També s’ha aprovat, amb els vots en contra del Partit Popular, el pla de transport regular de l’illa. L’equip de govern ha defensat la necessitat d’aquest pla, que es farà en coordinació amb la conselleria d’Educació per millorar el transport escolar. El PP creu que no és viable econòmicament. Diu que les institucions hauran de pagar un peatge a l’ombra i que el sobrecost també es podria repercutir en les tarifes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions