Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Segons l'organització, i també segons els comerciants, tot un èxit d'assistència i de participació durant els tres dies que ha durat l'esdeveniment
124
Aquest cap de setmana la barriada des Molinar, a Palma, ha celebrat la seva primera Fira Marinera. Una combinació de gastronomia, artesania i tradició, especialment amb la presència d’una dotzena de dones brodadores. Tot, amb una temàtica marinera que ha fet gaudir els veïnats i els visitants.
Segons l’organització, i també segons els comerciants, tot un èxit d’assistència i de participació durant els tres dies que ha durat la Fira. La clausura serà avui vespre, amb una actuació musical i l’himne de La Balanguera.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
Les aules tenen goteres i l'escala d'emergències està precintada
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals