Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els administradors de finques recorden que s'aplicarà de manera paulatina i que hi haurà temps suficient perquè els propietaris s'adaptin a les noves mesures de seguretat
Aquesta setmana ha entrat en vigor una nova normativa per als ascensors. A les Balears n’hi ha més de 27.000 i s’estima que devers el 60% tenen més de 40 anys. La nova regulació inclou canvis tècnics per garantir uns estàndards de seguretat.
Un sensor que cobreixi tot el recorregut de la porta per evitar enganxades, un pesacàrregues per controlar l’excés de pes o un sistema de comunicació bidereccional, en cas de quedar atrapat són algunes de les exigències de la nova normativa per millorar la seguretat dels ascensors.
Els administradors de finques de Balears recorden que l’adaptació serà progressiva i només s’haurà de fer una vegada es passi la inspecció, habitualment és cada 4 anys.
Les empreses de manteniment podran aturar un ascensor si ni compleix la normativa. La responsabilitat de passar la inspecció és dels propietaris.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre