L'Ajuntament valora positivament la proposta del Ministeri d'Habitatge i reclama que se'n signi el compromís abans de Setmana Santa
El Ministeri d’Habitatge proposa, a més de construir 831 habitatges als terrenys de Son Busquets, destinar-hi 22.000 metres quadrats a usos comercials -10.000 per a equipaments docents i 15.000 per a equipaments culturals i sociosanitaris. El projecte també preveu un gran espai lliure, de 30.000 metres quadrats, amb una zona central lliure de trànsit i un gran parc.
Són els principals detalls que s’han fet públics després de la reunió entre la directora general del Sepes, Leire Iglesias, propietària dels terrenys, i el regidor i el gerent d’Urbanisme de Palma, Óscar Fidalgo. L’Ajuntament valora positivament la proposta i reclama que se’n signi el compromís abans de Setmana Santa.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061