Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

De fet , aquest dijous, era el darrer dia per convocar-lo. Tot això després que s’ha arribat a un acord amb els 400 proveïdors i sembla que hi haurà també un acord amb les entitats financeres segons ha informat a IB3 Ràdio el mateix Grup.
Així s’ha establert que la negociació del deute del Grup Cursach serà sense quitança ja que s’assegura la continuïtat de l’empresa i la viabilitat del negoci. Des del grup empresarial són optimistes però insisteixen en la importància de ser prudents.
El Grup Cursach va anunciar al febrer preconcurs de creditors després que les inspeccions dels ajuntaments de Palma i Calvià obligassin a tancar el complexe Megapark, la discoteca BCM i posteriorment el gimnàs Megasport. Ara però, la situació ha millorat i BCM ja torna a estar en funcionament, Megapark roman obert parcialment i s’espera que el gimnàs del grup Cursach pugui reobrir les seves portes l’any que ve.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
L'accident mortal ha ocorregut en una via no permesa per a vianants; la víctima encara no ha estat identificada
Un home, que ha patit cremades greus i està en estat crític a l'UCI de Can Misses, serà traslladat a Madrid