Algunes benzineres d’Eivissa estan tenint problemes de proveïment de benzina 95. Un retard en l’arribada del camió de subministrament d’aquest fuel ha provocat que algunes estacions de servei se n’hagin quedat sense.
El camió de subministrament ha arribat a les 15:30 hores a Eivissa i sembla que el problema estarà resolt al llarg del dia de demà.
Benzineres de tots els municipis s’estan veient afectades i han penjat els cartells de “fora de servei” o “no hi ha benzina”.
Treballadors d’aquestes estacions de servei ens han confirmat aquest retard de subministrament per problemes logístics, han dit, i han assegurat que en principi demà esperen poder omplir ja tots els dipòsits i tornar a la normalitat.
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos