Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
Un retard en el camió de subministrament ha provocat problemes en diverses benzineres de tots els municipis
Algunes benzineres d’Eivissa estan tenint problemes de proveïment de benzina 95. Un retard en l’arribada del camió de subministrament d’aquest fuel ha provocat que algunes estacions de servei se n’hagin quedat sense.
El camió de subministrament ha arribat a les 15:30 hores a Eivissa i sembla que el problema estarà resolt al llarg del dia de demà.
Benzineres de tots els municipis s’estan veient afectades i han penjat els cartells de “fora de servei” o “no hi ha benzina”.
Treballadors d’aquestes estacions de servei ens han confirmat aquest retard de subministrament per problemes logístics, han dit, i han assegurat que en principi demà esperen poder omplir ja tots els dipòsits i tornar a la normalitat.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora