Dos rescatistes pitiüsos es queden sense viatjar a Veneçuela per salvar-hi vides
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'Ajuntament d'Eivissa i dos dels 70 propietaris de la zona protegida signen un acord de custòdia del territori per 4 anys
La recuperació de les Feixes des Prat de ses Monges, a Eivissa, comença a prendre forma. L’Ajuntament de Vila ha arribat a un acord de custòdia del territori amb dos dels 70 propietaris. D’aquesta manera, els 8.000 metres quadrats que sumen aquestes dues feixes seran conreades per l’Associació de Productors Ecològics, que les intentarà recuperar en els pròxims quatre anys.
En total hi ha unes 70 feixes, i només s’hi podrà recuperar parcialment l’activitat agrària perquè el terreny està molt salinitzat. Aquest anunci ha coincidit amb la celebració del Dia Mundial dels Humidals.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Denuncien que el govern de l'Estat no va noliejar prou avions i passades 72 hores deixaven d'estar operatius
L'empresa pública SILME va treure a concurs la implantació d'un nou programa i alguns tràmits en línia no funcionen
Amb aquest darrer foc, són 39 els incendis forestals enguany