Aquest dimecres, se celebra a Madrid la reunió del Consell de Política Fiscal i Financera per parlar-ne
Un dels fronts oberts entre el govern espanyol i les autonomies és el del finançament. La vicepresidenta i ministra d’Hisenda, María Jesús Montero, ha convocat, per a aquest dimecres, un Consell de Política Fiscal i Financera a Madrid.
Fa comptes presentar a les comunitats autònomes la proposta de reforma de sistema de finançament. Aquesta proposta es va donar a conèixer divendres, després de pactar-la amb el líder d’Esquerra Republicana, Oriol Junqueras.
El Govern ja s’ha mostrat en contra de la proposta del Govern de Pedro Sánchez, tant per com s’ha negociat com pel fons. Considera que no atén demandes irrenunciables per a les Illes, com que es tengui en compte la superpoblació o la població flotant a l’hora de fer el repartiment.
En qualsevol cas, la presidenta Marga Prohens, que qualifica dita proposta d'”insult“, espera que la trobada no sigui una comèdia i que hi hagi voluntat real de negociar.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Les proves d'accés a la universitat es fan fins dijous a les quatre illes amb un nou sistema de control contra el frau i un reforç del transport públic cap als centres d'examen