Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
La presidenta del Govern ha explicat que amb aquest decret, el Govern pretén analitzar com resoldre els colls d'ampolla
La presidenta del Govern, Marga Prohens, ha posat en valor el decret de simplificació administrativa i ha remarcat que, si bé “hi ha tràmits mediambientals, territorials i de protecció imprescindibles”, perquè Balears és “un territori fràgil i protegit”, això “no pot anar renyat a l’agilitat de l’Administració”.
Així ha respost la líder de l’Executiu a la pregunta formulada pels mitjans de comunicació davant una previsible supressió de la Comissió de Medi Ambient. “Estem redactant un decret i caldrà esperar a veure com acaba. S’està treballant en una comissió de simplificació administrativa i són els responsables d’aquesta comissió els que estan redactant, no sols un canvi pel que fa a aquests tràmits, sinó molt més perquè és un decret molt ampli”, ha contestat Prohens.
En aquesta línia, ha explicat que, amb aquest decret, el Govern pretén analitzar com resoldre els colls d’ampolla, perquè “no pot ser que l’administració es converteixi en un problema per al ciutadà”. “Analitzem quina és la millor forma per a atacar colls d’ampolla. No sols la Comissió de Medi Ambient és un coll d’ampolla, hi ha molts en l’administració”, ha insistit Prohens, qui ha promès que aconseguiran l’agilització “amb rigorositat i valentia política”. Per a finalitzar, ha matisat que el decret tindrà mesures de totes les conselleries i, pràcticament, de totes les àrees del Govern.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora