A més li reclama que faci front a la manca d'efectius de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil a l'arxipèlag
EFE/MIQUEL A. BORRÀS
151La presidenta del govern de les Illes Balears, Marga Prohens, ha assegurat que el nomenament d’Aina Calvo com a secretària d’Estat de Seguretat és una “mala notícia” per al PSIB i li ha demanat que reconegui de manera immediata l’existència d’una ruta de migració irregular entre Algèria i les Illes Balears.
Prohens ha felicitat Calvo i, al mateix temps, li ha exigit “eficàcia”, “sensibilitat” i “contundència” davant el procés de migració il·legal que viuen les Illes Balears, amb un augment continu de pasteres i immigrants.
Prohens li ha enlletgit que no prengués mesures rellevants en matèria migratòria quan Calvo era delegada del Govern, i li ha exigit que posi fi a la falta de 600 agents a les Balears, policies nacionals i guàrdies civils, segons les entitats que els representen.
L'Ajuntament de Palma es prepara davant l'alerta taronja decretada per aquesta matinada de diumenge a dilluns
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols
El clam d'un grup d'alumnes d'un institut de Son Gotleu, a Palma, als seus professors