A més li reclama que faci front a la manca d'efectius de la Policia Nacional i la Guàrdia Civil a l'arxipèlag
EFE/MIQUEL A. BORRÀS
295La presidenta del govern de les Illes Balears, Marga Prohens, ha assegurat que el nomenament d’Aina Calvo com a secretària d’Estat de Seguretat és una “mala notícia” per al PSIB i li ha demanat que reconegui de manera immediata l’existència d’una ruta de migració irregular entre Algèria i les Illes Balears.
Prohens ha felicitat Calvo i, al mateix temps, li ha exigit “eficàcia”, “sensibilitat” i “contundència” davant el procés de migració il·legal que viuen les Illes Balears, amb un augment continu de pasteres i immigrants.
Prohens li ha enlletgit que no prengués mesures rellevants en matèria migratòria quan Calvo era delegada del Govern, i li ha exigit que posi fi a la falta de 600 agents a les Balears, policies nacionals i guàrdies civils, segons les entitats que els representen.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor ha xocat contra un pal de la catenària del tramvia
La reforma ha suposat una inversió de 3,4 milions d'euros
La víctima, de 55 anys, hauria consumit heroïna en mal estat; la investigació continua oberta i no es descarten noves detencions