Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
Segons ha dit la líder del Partit Popular a la tradicional trobada de Nadal amb els mitjans de comunicació, encara el 2023 amb la il·lusió i la responsabilitat de formar govern
Són declaracions fetes per la líder del Partit Popular, Marga Prohens, a la tradicional trobada de Nadal amb els mitjans de comunicació. Segons ha dit la líder dels conservadors, encara el 2023 amb la il·lusió i la responsabilitat de formar govern.
Assegura que els pròxims mesos faran feina intensament, amb l’objectiu d’oferir als ciutadans un projecte de gestió, moderació i llibertat. Prohens ha confrontat el model liberal que defensa el Partit Popular amb el qual practica l’actual Executiu, que qualifica de “propaganda política”.
Pel que fa a l’enquesta del CIS publicada aquest dijous -segons la qual el PSIG guanyaria les eleccions amb un 23 % dels vots, seguit del PP, amb un 15,3 %-, Prohens l’ha qualificada de “broma de mal gust”. “M’estranya que no els hagi donat la majoria absoluta”, ha ironitzat la líder conservadora.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície