La presidenta del Govern i líder del PP balear carrega contra la política del president de l'executiu central per cercar la "destrucció personal de l'adversari polític"
Imatge d'arxiu.
297La presidenta del Govern, Marga Prohens, ha dit, a través de xarxes socials, que la condemna del Tribunal Suprem al fiscal general de l’Estat suposa la inhabilitació de “tot allò que representa Sánchez”. La líder del PP de les Illes ha assenyalat que la decisió judicial feta pública aquest dijous no sols desacredita el fiscal general, Álvaro García Ortiz, sinó el president del govern espanyol, Pedro Sánchez, i la seva “manera de fer i d’entendre la política”.
Prohens atribueix al cap de l’executiu una pràctica política caracteritzada per “la degradació de les institucions que són de tots” per cercar la “destrucció personal de l’adversari polític”. És la política “del fang, la del tot val, la de la mentida, la dels murs i la del menyspreu a la llei”, ha remarcat la presidenta de les Balears en el seu missatge públic després de conèixer-se la decisió del Suprem contra García Ortiz.
El Tribunal ha condemnat el fiscal general de l’Estat a dos anys d’inhabilitació especial per exercir aquest càrrec i a 7.200 euros de multa per un delicte de revelació de dades reservades en relació amb la filtració d’un correu amb l’admissió d’un frau a Hisenda de la parella d’Isabel Díaz Ayuso.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
La principal hipòtesi és una avaria en el tren d'aterratge