Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
La presidenta del Govern assegura que la presidència del Parlament forma part dels acords de Vox amb el PP
El ple per debatre la remoció del president del Parlament, Gabriel Le Senne, serà el pròxim 3 de setembre, i la presidenta del Govern, Marga Prohens, encara no ha confirmat quin serà el sentit del vot del Partit Popular. En aquest sentit, ha assegurat que la decisió la donarà a conèixer el grup parlamentari “en el seu moment”.
Prohens sí que ha insistit que la presidència del Parlament forma part dels acords d’investidura firmats entre Vox i PP. Uns acords que des del partit d’extrema dreta varen anunciar que es trencaven a principis d’estiu.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut