La presidenta del Govern s'ha referit a les denúncies anònimes per suposats abusos contra el líder d'EUIB
La presidenta del Govern, Marga Prohens, s’ha preguntat aquest dimarts si “no hi havia cas a l’Ajuntament de Palma mentre aguantaven les pancartes feministes amb un abusador?”. Prohens s’ha referit d’aquesta manera al cas del coordinador d’Esquerra Unida a les Illes Balears i membre del Consell d’Administració de l’EMT Juanjo Martínez, assenyalat en un perfil d’una xarxa social per suposats abusos en diferents denúncies anònimes.
La presidenta del Govern ha finalitzat amb aquesta pregunta la seva resposta al portaveu de Més per Mallorca, Lluís Apesteguia, sobre els suposats incompliments horaris de la portaveu del PP Consell de Mallorca, Núria Riera: “Vostè s’ha quedat descol·locat perquè el Govern ha actuat i potser vostè no hauria actuat igual. Vostès sempre diuen que no hi ha cas. No hi havia cas a l’Ajuntament de Palma mentre aguantaven les pancartes feministes amb un abusador?”, ha assenyalat Prohens.
Amb relació a la situació de Riera, la presidenta del Govern ha insistit que s’obrirà una investigació interna, en el marc d’acció del Govern, i que sobre la base de les conclusions d’aquest procediment “es respondrà oportunament”. Prohens ha afegit que “no defensaré cap absència injustificada de cap funcionari”, insistint que “sigui qui sigui defensaré el compliment de les obligacions i deures”.
L'accident ha obligat a tallar el trànsit
Pare de dos fills, Quesada es va donar a conèixer a les xarxes socials per compartir sense filtres el seu dia a dia amb la malaltia
El compositor belga enregistra amb la Banda Municipal de Palma
Els treballadors asseguren que se senten indefensos per la manca de representats legals