Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
La presidenta del PP a les Illes i la secretaria general del partit, Cuca Gamarra, han clausurat la conferència política dels populars a Eivissa
La secretaria general del PP nacional, Cuca Gamarra i la presidenta del PP de les Balears Marga Prohens han tancat aquest dissabte la conferència política del partit a Eivissa. Els temes tractats han estat relacionats amb la sostenibilitat i la competitivitat turística de l’illa.
Sostenibilitat i rendibilitat social del turisme és la revolució que Prohens vol liderar a les Illes. La presidenta ha explicat que les xifres record de turisme no es reflecteixen en el PIB per càpita, i que els residents s’estan empobrint. Ha dit que s’ha de gestionar i posar límits, amb pas ferm i un pla a llarg termini, amb mesures valentes i doloroses però necessàries.
Per la seva banda la secretaria general del PP, Cuca Gamarra, ha lloat la feina que l’equip de Prohens, ha carregat durament contra la gestió de Pedro Sánchez i ha demanat la seva dimissió.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut