Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ubicats al barri de Nou Llevant de Palma i amb un cost global de 25,8 M€, fonts del Govern informen que la decisió s'ha pres perquè s'han detectat "irregularitats molt greus"
Imatge d'arxiu.
155El nou Executiu de Marga Prohens ha tirat enrere la compra de 88 habitatges a Metrovacesa per a lloguer social. El govern d’Armengol va pactar aquesta compra per retracte quan estava en funcions. Els habitatges estan ubicats al barri de Nou Llevant de Palma i suposaven un cost global de 25,8 milions d’euros. Fonts de l’Executiu autonòmic han informat que s’ha pres aquesta decisió perquè s’han detectat “irregularitats molt greus”.
La consellera d’Habitatge, Territori i Mobilitat, Marta Vidal, i el vicepresident i conseller d’Economia, Hisenda i Innovació, Antoni Costa, compareixeran davant els mitjans de comunicació aquest pròxim dijous per informar sobre els motius pels quals s’ha avortat l’operació.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor