Detenguda una persona per un atropellament mortal a Cala Mesquida
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
La Divulgació científica i conscienciació de les amenaces que té el litoral destinades a menors en acolliment o l'eliminació dels plàstics d'un sol ús que acaben al mar, han estat alguns dels temes tractats
La jornada de matí del segon dia del Fòrum Marí 2020 s’ha centrat en projectes que duen terme a les illes associacions i fundacions en diferents àmbits. Com per exemple la divulgació científica a joves de centres de menors de les illes. Fins i tot a migrants que han arribat en embarcacions no regulades. Ho fa l’associació Noctiluca.
El plàstic és una de les amenaces principals per a l’ecosistema marí. El moviment Plastic Free d’Eivissa i Formentera promou l’eliminació dels plàstics d’un sol ús entre les empreses, també les turístiques.
Altre dels projectes en acció que s’ha presentat és el de la Confraria de Pescadors d’Eivissa, que ha explicat que les fires gastronòmiques són la manera de promoure la varietat de producte en el consum de peix i no hi hagi sobrecàrrega en la captura d’alguns exemplars.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Tenia 53 anys i fa prop d'un any li van diagnosticar una malaltia
La selecció espanyola torna a fer història i es proclama campiona del món per segona vegada després de derrotar l'Argentina per 1 a 0 a la pròrroga, gràcies a un gol de Ferran Torres al minut 106