El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Entre ahir i avui, se n'han fet més de 1.100. Els dies previs la mitjana d'expedició de baixes estava entorn d'unes 300 diàries
Imatge d'arxiu.
115 Som positiu en COVID, com tramit la baixa laboral?
Prop de 5.000 persones ja han demanat a les Illes Balears la baixa laboral per COVID de manera telemàtica mitjançant el portal d’autogestió digital. Entre ahir i avui, se n’han fet més de 1.100. Els dies previs la mitjana estava entorn d’unes 300 diàries, assegura Antònia Roca, la directora mèdica d’Atenció Primària, en una entrevista al programa ‘Al Dia’ d’IB3 Ràdio. Pel que fa als tests d’antigens, des de les farmàcies se n’han tramitat 135 el primer dia que poden poder trasllat dels resultats a Salut directament.
El fet és que en els darrers mesos s’han multiplicat les baixes laborals per COVID. Si en el mes d’octubre n’hi hagué 862, aquest gener se n’han registrat prop de 15.000.
A partir d’aquesta setmana més de 170 farmàcies de les Illes Balears es podran sumar a la xarxa de centres on es poden dur a terme tests d’antígens de COVID-19 i notificar-ne oficialment els resultats que són positius al Servei de Salut de les Balears perquè la persona contagiada pugui tramitar la seva baixa laboral.
El Servei de Salut de Balears ha llançat la pàgina web covid.ibsalut.es amb l’objectiu d’agilitar els tràmits relacionats amb la COVID-19 i resoldre els dubtes dels ciutadans que puguin estar afectats d’alguna manera pel virus. Entre altres tràmits, aquesta pàgina web permet realitzar una gestió telemàtica de la baixa laboral d’aquelles persones que estiguin contagiades per coronavirus.
EL WEB OFICIAL DE SALUT | L’autogestió digital de la covid 19
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle